דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אייפון 4 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2755 פעמים ]

נתחיל מזה שלא היה קל להשיג את המכשיר. קודם כל ביררתי איזה סמארטפון הכי כדאי לי - עד שהחלטתי לקנות את האייפון, ואז התחילו הבדיקות באינטרנט, השיחות עם חברות הסלולר, הבירורים, הריצות ועוד ועוד. בסוף השגתי אותו מקרוב משפחה בחו"ל - ובזול. תוכלו לקרוא על כך במאמרי איך לקנות אייפון בזול.

במאמר זה הציג סקירה של המכשיר - האייפון 4 אפל. 

עיצוב

עובי 9.3 מילימטרים, גובה של 11.5 סנטימטרים ורוחב של 5.9 סנטינטרים. העיצוב מלבני בקווי מאוד חדים וברורים שנותנים תחושה שחסר משהו בסיסי שבדרך כלל יש במכשירים של אפל.אם זאת המכשיר עדיין נאה ואלגנטי - בנוסף הוא משדר משהו בוגר יותר. 

התצוגה

המסך באייפון 4 מבוסס על תאורת LED אחורית ופועל ברזולוציה של 640x960.על פי אפל טכנולוגיית המסך נקראת "Retin Display" (תצוגת קרנית). במהלךההכרזה על המכשיר טען המנכ"ל לשעבר, סטיב ג'ובס, כי הסיבה לשם נובעת מכמותהפיסקלים לאינץ' בתצוגה, הדחוסה יותר ממה שהעין האנושית מסוגלת לקלוט.
עד כמה ההצהרות של ג'ובס נכונות? האמת הי שהתצוגה של האייפון 4 מדהימה. המסך נשאר אמנם אותו מסך בגודל 3.5 אינץ', אך באמצעות הטכנולוגית החדשה,מצליחה אפל לדחוס 326 פיקסלים בכל אינץ' של תצוגה.

מערכת הפעלה

נראה כי אפל שמרה על סביבת העבודה ב-4 IOS בצורה די שמרנית. יש מעט מאודשוני במראה ובהרגשה של הפלטפורמה בשני המכשירים. אומנם תודות למעבדה-A4 החדיש של האייפון 4 - העין האנושית מסוגלת להבחין בשינויים העדינים בזרימה ובמהירות של ה-4 לעומת האייפון 3GS. למען האמת, אין הרבה שמפריד בין האייפון הקודם לנוכחי מבחינת הביצועים. ה3GS יכול להחזיק מעמד גם אם אין לו את מערכת ההפעלה החדישה והמודרנית ביותר. 

מעבד

התוך גופו של האייפון 4 פועם מעבד A4 אשר מסוגל להגיע למהירות של 1 ג'יגה-הרץ,אולם אפל שומרת את הקלפים לעצמה ולא מגלה מהי מהירות המעבד - ההנחההמקובלת היא שהמעבד לא פועל במלוא יכולתו על מנת לחסוך באנרגיה. נזכירשמדובר באותו מעבד מהיר וחסכוני אשר נמצא במחשב הלוח של אפל- האייפוד,וכאילו זה לא מספיק להניח את דעתכם בקשר למהירות המכשיר, אייפון 4 מגיעעם 512MB של זיכרון RAM - פי 2 מאייפד ודגם האייפון 3GS.

אינטרנט

מעבר להיותו מכשיר דור 3 שתומך במהירות גלישה של עד 7.2 מגה ביט, האייפון 4תומך בתקן N החדש של גלישת wifi. בתקן זה אפשר למצוא יותר נקודות גישה ממרחק רב יותר לעומת תקנים אחרים.
חווית הגלישה במכשיר היא יוצאת דופן, הקלות שבה אפשר להכנס לאתרי אינטנרט,להפעיל אפליקציות לאתרי אינטרנט שונים הופכות את המכשיר למכשיר מאד שימושי.והכל במעבר קליל עם האצבע על גבי המסך.

בטריה וטעינה 

נושא מעניין שקרוב לעיצוב המכשיר הוא החימום. המכשיר מתחמם משמעותית יותרמאשר האייפון 3GS. זה בעיקר מתבטא בטעינה ברכב, כאשר חלקו העליון בעצםצמוד לשמשה הקדמית של הרכב. כאשר מסירים אותו מהמתקן, ניתן לחוש בפירושחום לא נעים מהמכשיר, חום אשר מתפוגג אחרי זמן קצר, אז בהחלט מדאיג.בטעינה רגילה יותר קשה להגיעה לדרגות חום כאלה.

זמן הבטריה שופר ללא ספק. גם כאן, קשה לומר בדיוק בכמה. ההבדל ניקר בעיקרבדפדפן ובמשחקים. בעוד שעם ה3GS "התקמצנתי" מאוד על המכשיר בשימושאקראי במהלך היום - כאן מרגישים יותר חופשי להשתמש.

צילום

האייפון כולל מצלחמת סטילס משופרת 5 מגה פיקסל וצילום וידאו באיוכת HD שלשל 720p. בנוסף למכשיר יש מצלמה קדמית לניהול שיחות וידיאו דרך רשתות אלחוטיות רק עם מכשירי אייפון 4 אחרים.

www.forcell.co.il אביזרים לפלאפונים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב